VFU!

Hejsan!

För ett tag sen fick vi ansöka om praktik, inte de lättaste, för man går in på en sida och där kommer alla skolor upp som man får välja bland, sen gäller de att bestämma vart man vill vara, skola eller förskola som för min del. Jag valde att blanda lite men de blev 90 procent förskolor. Sen lägger man till de man vill ha, max 15 stycken, för två veckor stägde systemet och man slumpades ut bland de skolor an valt. Jag valde 15 stycken men fick inge av de, utan en annan förskola, just för att så många andra hade sökt de jag sökt inte så konstigt då jag söte centralt.


Hamnade på Brandthovdaskolans förskola och ska spendera 3,5 år där, har praktik olika långa oerioder och de är varje termin vad jag har sett. :) Men de ska bli skoj även fast jag inte hade valt just den skolan, men de finns gaaanska många skolor i västerås och vi fick ju bara välja 15 så.

Så nu ska jag fixa en pärm till allt som har med praktiken att göra, eller de blir nog två till och med, ska ha en att ge till skolan men info och b la. urdrag ur brottsregistret ;)
Sen ska jag ha en egen hemma med skolans läroplan och allt sånt som rör just den skolan, känner att jag behöver åka och handla lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0