Möblerar om ;)

Hejsan!

Har fullt upp idag, håller på att möblerar om i vardagsrummet och Peter vet inget om det än så vill hinna städa och göra snyggt här inne också. Men jag har tur, han slutar 00 i natt ;) Har lyckats flytta på alla möbler och ställt dom där dom ska stå. Men sen är de skit som ska ner i förrådet som vi ska ta i helgen har jag bestämt för de är kaos i hallen, köket och vardagsrummet nu.

De ska ju målas i helgen också så vill ha resten va lägenheten klar i alla fall :) Nyss var jag ner på ica och hämtade ett paket, dock hemligt innehåll och så skickade jag papper till Polisen ;) De är urdrag ur brottsregistret jag skickade efter, vi måste ha de till praktiken då man jobbar med barn.

Nej nu måste jag fortsätta fixa här inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0