Glasögonorm ;)

Hejsan!

Hemma från optikern och ja jag är tydligen översynt, så då har man beställt glasögon, kommer om två veckor så hoppas att huvudvärken blir bättre då så jag slipper den :)

Glasögonen ser lite ut sen dessa, inte helt men de finns likheter :)

Just nu sitter jag med färg i håret och vi får se hur de blir om jag lyckas att färga de, annars fåår jag springa till affären och färga om det :P Gör slingor nu med en slingmössa, de är alltid mamma som brukar hjälpa mig med de men nu testade jag själv.

Ni ska se hur köket ser ut nu, de är HELT inplastat :P Var kul när jag skulle göra lunch, så tur att vi hade potatissallad i kylen så behövde inte ställa mig och laga något haha. Har tagit bilder på hur de ser ut nu så ni får se när jag tvättat ur färgen om jag hinner ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0