22 Februari 2011

Godmorgon =)

Idag är de dags att kila till skolan igen, faktiskt taggad idag. De känns så ycket roligare att få göra något man verkligen brinner för och vill istället för något man måste. På gymnasiet läste jag Mode & Design och där var man ju tvunegn att läsa ämnen man inte ville, som matte och annat trkigt som man faktiskt måste läsa ;)

Kommer däremot ha en 15 poängs mattekurs nu på högskolan lite senare i utbildningen och jag vette fan vad jag ska göra, är nervös redan nu. Är kass på matte och fattar 0.

Men men idag ska vi ner till Aros Congress Center och ha föreläsning? Så de blir en heldag och sen är man ledig till fredag.
Skönt då lägenheten ser ut som ett bombnedslag, köket håller på att målas om och jag har fortfarande lådor kvar uppe, som måste packas upp i veckan.

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0