15 Februari 2011

God kväll!

Sitter ensam ikväll så försöker komma på saker att göra, läskigt när de är så tyst i lägenheten :P
Peter ringde för ett tag sen och sa att hans pappa skulle komma och måla vårat tak i köket på fredag, så fort de är målat kan ju vi bärja måla väggarna =)

I helgen ska jag försöka packa upp ALLA mina lådor jag har kvar som står här i vardagsrummet och är i vägen :P Flyttade ju den 24 januari men de sista grejerna kom över en vecka senare. Men i helgen ska lådorna bort, blir galen på att de står i vägen!
Hoppas att de blir en omöblering här inne snart också, nu känns rummet jättelitet och jag har en asbra idé på hur de ska möbleras :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0