29 November 2010

Godmorgon!

Igår hade jag fullt upp på kvällen så jag kunde inte uppdatera, fixade mat så de var klart när P kom hem, sen kom hans pappa efter ettt tag och skulle hjälpa till med en dator som är trasig, så bjöd vi på lite glögg och pepparkakor :)


Vid 21.30 ungefär kom min mamma, småsyskon och älskade vovve hem från Strösund, så vi hämtade dom på centralen och Zhiva blev jätteglad när hon såg oss :) Hon hade vart jätteduktig på tåget, dom bev försenade och fick åka ner till Stockholm och byta tåg där istället för i Uppsala.

Idag ska jag och Cassie till Ikea och shoppa, har lite julklappar som ska inhandlas dr så vi ska åka dit idag, ska kika lite på rusta också, ska se om jag hittar några fina julgranskulor :)

//M


Kommentarer
Postat av: LENA ♥

God morgon :)

Allt bra idag? kram ♥♥

2010-11-29 @ 10:43:54
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0