28 November 2010

Hej!

Har suttit och kollat på "HA EN SHREKLIGT GOD JUL" nu vid lunchtid när den gick på tv.
Grymt rolig film och underbar om man älskar julen.



Nu sitter jag och kikar på en film som heter Chrismas Miracle, har aldrig sett den förut men sama sak där de är första advent, jag älskar julen och jag har inget bättre för mig så de får bli lite filmtittande.

När P kommer hem från jobbet ska vi mysa med lite glögg och pepparkakor, vi köpte glögg nu i veckan men glömde pepparkakorna så han ska vara en ängel och köpa de på vägen hem. Jag orkar verkligen inte gå ut i de här vädret och handla ^^

Vad gör ni idag?




Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

jaa jag med :)!



tack så mkt!!



ha en bra dag du med!

2010-11-28 @ 14:00:15
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0