26 November 2010

Godmorgon.

Hoppas ni sovit gott, jag kunde inte somna igår, känns som att de börjar bli ganska vanligt nu att inte kunna sova på nätterna. Nu sitter jag med en kopp te framför soffan, måste komma ihåg att köpa ett lite juligare te nästa gång jag är i affären.
Jag och P har inhandlat Julkalendrar till oss själva, ni vet de med choklad. Grymt goda och framförallt roligt att räkna ner. Man blir aldrig för gammal för att ha en julkalender. Mina småsyskon brukar alltid ha 2-3 stycken men de räcker med varsin för våran del.


På tal om julkalendrar vilken är eran Favorit på tv?
Jag Älskar Trolltider, även fast den kom långt innan jag var född. Sen är ju helt klart Mysteriet på Greveholm en favorit. I år kommer jag Kolla på Sunes Jul, har alla avsnitten på datorn så de ska bli kul, jag föddes samma år som Sunes Jul visades på tv så de var sisådär 19 år sen den visades.



Har pysslat ihop min adventsljusstake nu på morgonen så steg för steg guiden kommer upp om en liten stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0