Nyårslista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Blev antagen till Uppsala Universitet & Mälardalens högskola.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope, men en blev gravid, bebis kommer 13 Januari =)
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Finland
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Inte något specielt jag kan komma på.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 11 Juni Studenten och 11 Juli Jag och P blev tillsammans!
8. Vad var din största framgång 2010? STUDENTEN!
9. Största misstaget? Har nog inte gjort något misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite förskyld, förra året var värre ;)
11. Bästa köpet? Grejer till lägenheten tror jag.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Presenter och Fika
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor men inget som är jätte speciellt
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Rihanna Feat Eminen - Love the way you lie tror jag faktiskt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ätit nyttigare och tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Brytt mig om vad alla andra tror och tycker.
18. Hur tillbringade du julen? Tillsammans med mamma m. familj på julafton, med pappa m.familj den 25e och vänner den 27e =)
19. Blev du kär i år? YEES!
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? En shopaholics bekännelser serien =)
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig nog inget speciellt men fick fin fina grejer.
25. Något du önskade dig men inte fick? Samma svar där...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var i skolan och firade med vänner på kvällen, firade ed familjen innan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det tror jag inte.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Svart, svart, svart!
29. Vad fick dig att må bra? Min familj & mina vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ....
31. Vem saknade du? Sassa!
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade nog inga nya men nygamla :P

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Oj, ber om ursäkt! har missat massa kommentarer sen Elsa föddes! Tack för gratulationen :)

2011-01-01 @ 23:14:44
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0