Mina Julklappar!


Koppar, tefat, skålar och assietter, 6 av varje. Av - Mamma & Magnus

"Sju sortes JULKAKOR" - Av Min Lillebror
Sex and the city 2 - Zhiva (Hunden)

Oliv Produkter Av Älskling
Vanilj badgrejer Av Pappa och Berith

Tavlan som är bredare än min garderod - Av Mamma & Magnus


Serveringsfatet fick jag och Peter tillsammans av Mamma & Magnus =) Grymt häftigt de är liksom som ett z =)

Jag och Peter var lite fuskiga och öppnade en present redan den 22a för de var sista kvällen vi var tillsammas innan jul. Vi fick en jättemysig filt av Danne och Pia, jag ÄLSKAR den =)

Var och shoppade telefonen imorse, fick pengar av Pappsen och Berith för att kunna köpa en Mobil eller en jacka, kommer ändå köpa jackan i veckan om jag hittar den =)

Fick även ett presentkort på Öster mälarstrandskrog, 3 timmar i bubbelbad och tilltugg, de tänkte jag att vi ska utnyttja när vi firar 6 månader om några veckor, av min älskling

De var nog allt, har hört rykten att de finns lite mer hemma hos älsk från hans pappa och sambo ;) Får öppna de ikväll!

Vad fick ni i Julklapp??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0