Julafton 25e December

Julafton 25 December

Den 25e var de dags att åka till pappa och fira jul. Dom bor ute i skogen och de var mysigt ned djuren. Pappa hade vart duktig och tagit in en gran för våran skull =)

Granen, han hade fått kapa 60 cm i botten och sen en del i toppen för att den skulle gå in i huset.

GODJUL
Vi kom ut dit vid 11-tiden och käkade lite frukost, jag käkade mest godis för jag åt innan jag åkte ;) Sen blev de mys framför tvn ett tag och mys med djuren. Vi körde omvänd ordning och fick paketen innan maten, fick julrim och hela baletten. De fick även lite presenter av oss, dom fick varsin termosmugg så dom kan dricka kaffe på morgonen i den istället för en kaffekopp som pappa gör i bilen ;) Sen fick dom en gemensam present ett litet troll, dom har sin lilla trollsamling.

Den inringade fick dom av mig och Min bror.

Mer mys framför tvn och vid 16 åt vi julmiddag. Åkte hem ganska tidigt vid 17.30 men vi hade de mysigt och en lugn dag. Mot vad de brukar vara. Vi brukar åka dit den 23e och gå ut i skogen och hugga en gran, klä den baka pepparkakshus och lite sånt.

Visar bilder på allt jag fick lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0