Ikväll blir de Sunes Jul, del 2

Igår var de ju första December, vilket betyder att man fick öppna första luckan. Jag har en chokladkalender med sarties och jag har faktiskt inte öppnat min lucka idag än. Ska vänta och göra de ikväll när P kommer hem. Täkte vänta att kolla på Sunes Jul tills ikväll också så vi ser de tillsammans =)

Ska tjata lite på honom om granen också :P Jag vill ha upp granen fast utan pynt och ljus så man kan lägga julklapparna under eftersom jag ska till min mamma på julafton och han ska jobba. Så julafton kommer inte firas här utan på olika håll. Så jag vill ha lite julstäning innan. Får se de kanske blir mellan 2 och 3 advent eller så.

Nu ska jag fixa lite i lägenheten, har fprtfarande kartonger uppe i lägeheten sen flytten i Oktober så ska se vad jag kan göra med de, allt ska vara borta till jul i alla fall.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0