Godnatt

Hejsan!

Ikväll blev de till att ta de lugnt när P kom hem från jobbet, egentligen skulle vi kört badminton med Danne och Pia som varje måndag men jag orkade verkligen inte ge mig iväg idag. Och jag kan ju säga att vi båda var riktigt trötta så de var nog bäst så. Vi kör ju mellan 20-21 varje måndag och de skulle vara skönast att köra en timme tidigare men eftersom att P jobbar så konstiga tider så kan han ibland sluta 18.30 om inte ännu senare så då blir de för tight.

Nu ligger han bredvid mig i sängen och sover och jag ligger och är varken trött eller pigg. Så då blir de lite bloggande istället. Idag kollade vi på båda avsnitten av Sunes jul, haha så sjukt rolig julkalender :P

Nu ska jag maila över lite bilder till mig själv så jag kan skriva ut de imorgon hos mamma, ska hem dit några timmar och ta hand om min lillebror som är sjuk. Frågan är om jag ska ta med min dator eller om vi ska slåss om mammas i 3 timmar. Haha

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är bra med mig också, lite trött såhär på morgonen men jag kommer nog igång. Ska sätta mig och läsa uppsats sen, riktigt kul faktiskt! Vad är det för spännande du jobbar med? :)

2010-12-07 @ 08:29:11
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0