GODNATT

Hejsan!

Julaftons inläggen har hamnat i helt fel ordning men men.
Idag har jag tagit de lugnt hela dagen är sjuk och så följde jag med Mathias snabbt och brände pengar, han köpte en ny säng. Haha!
Så dagen har spenderats i soffan, men lite duktig har jag ändå vart, lyckades få tag på en av böckerna jag behöver till skolstarten billigt. En 100-lapp fick jag betala så jag slipper leta på stan imorgon. Så imorrn ska de inhandlas en kalender och en ny väska, ska även kika på jeans om jag hittar nå snygga jag hat ett par just nu som är hela.
Ska även se om jag kan fynda en jacka aars får jag överleva vintern helt enkelt.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att älsk ska komma hem från jobbet, han ska få en sen julklapp, lyckades komma på en till grej till honom 18.30 den 23e december så de kom på posten idag. Han får väcka mig för jag kommer hinna somna innan han kommer hem.

Vi hörs imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0