Godnatt

Hejsan!


Kikade nyss klart på Twilight =) Så jävla bra film, tror lillasyster också gillade den egentligen får hon inte se den då hon bara är 9 men jag har ju sett den innan och sa åt henne när hon skulle blunda :) Nu ligger hon här i soffan som en liten bebis och sover. Jag ska strax krypa ner i sängen bredvid min älskling som gick och la sig tidigt, stackarn ska upp 4 imorgon :(

Hann vara lite händig idag också, har ett Lack bord här i vardagsrummet och de är ett extra hyllplan som jag inte skruvade dit när jag skruvade ihop hela bordet för en månad sen så idag tog jag och gjorde de, satte även upp en tavla i köket och tavellister i sovrummet :)

Har inte hunnit lägga in bilderna i datan än men de kommer imorrn :)

Neej nu ska jag krypa ner i sängen hörs imorrn!

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0