Glasflaskor

Idag var jag och Lillasyeter Freja in på Åhlens snabbt innan vi åkte hem hit. Hittade en skitsnygg flaska som jag letat efter. Har nämligen en hylla här i köket som de just nu står en massa skit på inklusive en soda streem och en blender. Vill ha bort de och dit med något snyggt. Vill ha en Glasburk med en massa stearinljus så är på jakt efter de men jag ville även ha en snygg glasflaska och hittade som sagt en idag i turkost glas för 39!!!:- på Åhelns.  Dock finns de tyvärr ingen bild på hemsidan men flaskan ser ut som denna på Ikea.  Om jag är smart så springer jag in på Åhlens imorgon när jag ska lämna tillbask lillasyster till mamma och köper flaskan =)

 

 


Vill även ha en snygg karaff, även den i turkost glas och denna ska få pryda köket sen :) Karaffen kostar 99kr på Ikea =)

Update: Såg nu att om ni köper den Blåa karaffen den 16e December och är Ikea family medlem får ni köpa den för 79:- istrället för 99:- Ska se till att åka dit då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0