Fruktsallad!

Hejsan!

Just nu sitter jag och käkar "lunch" och dricker mitt älskade te, måste köpa en annan sort också så jag kan byta med, vill ha pepparkakste. Ska se om jag kan hitta de någonstans. Har sett att samma märke som säljs på Village finns på nätet.

Blev enkelt, ett äpple och en apelsin.


Äter såklart inte lunch den här tiden i vanliga fall och jag brukar heller inte äta fruktsallad till lunch. Men vid halv tolv fick jag världens värsta magvärk så jag tog en tablett men de gick inte över, började må illa efter att jag tagit en till, låg med en vetekudde på magen och badade, inget hjälpte. Låg i sängen helt död efter de två timmar innan jag vaknade till av att älskling ringde och frågade hur jag mådde, sov typ 15 minuter och smärtan var borta. Underbart!

Som ni ser har jag slängt ihop en ny design också. Visste inte vad jag ville ha först men nu är jag nöjd med färgval och sådant. Kommer upp mer grejer i designen så 100% klar är den inte ^^


Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Gott ;).

2010-12-02 @ 21:07:32
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0