Chilli

Hej!

Ska ta och göra mig iordning för att om ett tag åka till Chilli med Mathias =) Han ska ju flytta hemifrån i Februari så vi ska kika lite där, drar säkert förni någon annan affär på vägen, ska försöka tviga in honom på Nisses också, för jag vill försöka hitta något til min kusin. Men får se hur de blir och när grejer stänger.

Nyss körde de förbi en massa polisbilar och brandbilar, bor precis vid en rondell vid E18 och de visade sig vara en bilolycka med flera bilar inblandade en bit utanför stan. Såg nu att de är 2 eller 3 bilar plus en ambulans med en patient inblandae i olyckan. USCH!
Hoppas de inte är några allvarliga skador.

Nej nu måste jag fixa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0