ANTAGEN TILL MDH!!!

Hejsan!

Har haft fullt upp de senaaste dagarna! Igår hade vi Minijulafton jag, Jossan, Jens och Mathias, mysigt. Vi käkade lövbiff och potatisgratäng. Jag fick mitt älskade kakfat från Ikea, visar bild sen när jag skruvat ihop de =)

Och så igår blev jag antagen till Mälardalens Högskola, jag ska läsa till Förskollärare! 3,5 år sen är jag klar. Ska bli så skoj. Så imorgon ska jag ner på stan och ge mig ut på jakt efter 2 böcker som jag ska ha till första kurserna, sen ska jag köpa grejs jag behöver till plugget.

Så under våren blir de flytt hemifrån, ska bli sambo men de kommer lite senare! Hinner börja plugget och gå någon månad först.

Fick även reda på att en kompis till mig också ska läsa till lärare fast språk och språkutveckling om jag inte minns helt fel. Känns skönt att slippa åka dit själv första dagen. Utbildningen ligger ämligen i Västerås och Eskilstuna och uppropet är i E-tuna så då ska ma alltså lära sig att hitta på två olika skolar, yeeey! Vi kommer behöva kartor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0