8e December 2010

Hejsan!

Igår blev de knappt nå bloggande men jag var hema hos mamma och packade ner grejer i mitt rum som jag inte använder och så. Ska bli nya tapeter där sen så. Så var jag ju barnvakt åt mina småsyskon som var lite krassliga så vi gjorde pankakor och senare på kvällen åkte jag och P och fikade med Wanko. Trevligt trevligt.

Vi kom hem ganska tidigt men jag kunde verkligen inte somna, somnade sent och var lite grinig imorse när P väckte mig, fast jag fick frukost på sängen så de gick över ganska fort :P

Nu ligger jag fortfarande i sängen och kollar på Våra bästa år i min ensamhet. P är på gymmet så jag får roa mig själv. Idag blir det nog lite mer bloggande än igår, har lite bättre med tid till det idag =)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Inte helt lätt att hinna med bloggen varje dag.

2010-12-08 @ 10:50:17
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0