2a December 2010

Godmorgon!

Iår blev det inge bloggande för jag hade fullt upp hela dagen, jag och älsk tog de lugnt på morgonen och kollade på Sunes Jul och öppnade våra chokladkalendrar. Sen gjorde vi oss iordning och åkte ner på stan oh handlade julklappar.

Sen blev de till att åka hem till mamma och hälsa på min lilla vovve, hon skulle ut mitt på dagen så vi drog dit sen åkte vi och fikade med Wanko och Emmelie. Och efter de blev de konfa lektion för våra konfirmander.
(Jag älskar att jobba med människor, de är därför jag är där och för att efter att jag konfirmerae mig så var de ett så skönt gäng där så jag ville inte sluta. Hur troende är jag då? Ja de vet inte ens jag så jag är där för att som sagt jobba med människor)

Nu sitter jag och käkar frukost, Julvört med ost och Mitt kanelbulle te, helt underbart gott, måste köpa nytt innan de tar slut på Village ^^

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Gränden, är det Linköping vi pratar om eller?

2010-12-02 @ 09:47:07
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0