29e December 2010

Hejsan!

Idag skulle jag åkt ner på stan med Jossan, men hon mådde inge bra. lika bra att de inte blev nå för tillfället funkar halsen men nu är bihålorna och huvudet helt rubbat. Älskling åkte till STHLM imorse med två kompisar och jag ligger ensam i soffan med en alladin-ask och roar mig med att kika på inredningssidor, bloggar m.m. Vill flytta nu, nu, nu! Hahah

Hade ju vart och hämtat ut ett paket igår som var en försenad julklapp till P, han fick den här parfymen. Han blev superglad och jag också, jag älskar den doften =)

Nu ska jag fortsätta leta inredning vill ha snygga panelgardiner till varagsrummet, men vi har inte bestämt vad de blir för färg här inne än, väggarna blir vita men vilken färg vi ska matcha med ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0