21a December 2010

Hallojsan!

Sitter hemma som mamma, kommer typ vara här all min vakna tid den här veckan. Idag har jag och lillasyster bakat, ischoklad och rischoklad. Ska göra en sats till med knäck imorrn, den ska vara laktosfri och med mandlar. Just nu sitter jag och väntar på Mathias, han ska ut och börja! köpa julklappar!! :P Han vill ha sällskap och hjälp vilket jag förstår så jag ska joina honom. Sen åker jag hem, eller ja egentligen till äsk och stannar där tills imorrn =)

Har tagit med kameran så ska ta ett kort på granen så får ni se :) påtal om granen, jag var på Nisses idag och handlade julkulor till nästa år. Viktigt att vara ute i tid ;) Nej men dom hade halva priset på ALLA julgrejer från den 20e december så jag handlade några fina lila =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0