20e December

Hejsan Hoppsan!

Pepparkakshuset är byggt och pyntat. Vi köpte ingen klar sats med delar till huset utan jag gjorde engna mallar, funkade ganska bra. Brukar göra egna mallar hos pappa också så jag har lärt mig av den bästa. Igår klädde vi granen hos mamma, blev silver, lila och rosa. Och hos Älsk körde vi på silver och rött. Har ingen kamera här så kan tyvärr inte visa bilderna. Men nu är iaf en grej på "att göra listan" klar.

Måndag:
Pepparkakshus [x]
Städa och Pynta [/]

Tisdag:
Knäck []
Ischoklad []

Onsdag:
Saffransbullar []

Torsdag:
Köttbullar []

Ska även ta hand om småbarnen hela veckan, för just nu är de sjuka och så tycker jag de är lite elakt att låta dom vara på fritids sista dagarna innan jul. Imorgon har dom skolavslutning så vi får se om vi drar oss dit. freja ligger och sover just nu, stackarn är hes och hostar. Nu ska jag ta hand om de sista i mitt rum och kanske lägga fram lite julklappar under granen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0