14e december 2010

Hejsan!

Idag har jag vart ner på stan med Jossan en snabbis och kikat lite på stan och för att gå på ett möte. Sådär skoj, fast alltid kul att träffa Jossan =)
Efter de har jag och Älskling bara tagit de lugnt hela eftermiddagen, vi hann med att träffa Emmelie en stund också. Mysigt. Nu Åkte precis P till jobbet för att jobba natt.

Precis innan han åkte till jobbet satt vi och drömde oss bort bland lägenheter, finns nyproduktion här i stan, nära vattnet och grymt fina. Får se hur de blir. Är kär, fast är kluven, kostar endel i månaden och den är mindre än den här. Vill hellre ha större. Flyttade ju precis hit, eller ja Älsk gjorde de, jag bor fortfarande hos mamma egentligen ;)

Så jag sitter här ensam med mitt Kanelbulle te och kikar på Äntligen hemma - Julspecial.


Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0