13e December 2010

Hejsan!

Vaknade tidigt imorse, redan vid 9 och tvingade mig upp för jag trodde att vi hade tvätt klockan 10-13 men de visade siga tt de var 13-16. Aja då var jag redan uppe så. Så idag ska jag roa mig med att tvätta, julstäda lite under tiden. Kl 18 har min syster Luciafirande i kyrkan här i närheten så ska kila dit och träffa mamma och kika på Luciatåget =) Efter de tror jag att mamma skulle ha sljuts till Hälla och kika på Julklappar. Så skönt att jag har alla utom 2 klara! Fast de två julklapparna vet jag redan vad de är och vart ma köper de så de är lugnt.

Blev inte så mycket bloggande igår, kom hem hit vid 19 tiden och vid 21 åkte vi och köpte pizza för jag var huuungrig. Sen blev de till att kolla på halva Pirates of the caribbean. Blev den sista i ordningen.

Kommentarer
Postat av: R O B I N A :)

Förlåt för sent svar!

Men jag har idag varit på praktik :) Haft en bra dag? =D

2010-12-14 @ 12:41:44
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0