11e December 2010

Hejsan!

Idag har jag fullt upp, min lillasyster är här och ska sova över. Hämtade henne på stan sen tog vi bussen hit, vi handlade grejer till ikväll och nu är vi hemma och har bakat pepparkakor och båda har en paus vid varsin dator :P

Ikväll ska vi äta gott och kika på Tv, (de råkar vaar min och P´s 5 månaders dag idag också), tror hon ville se Narnia som går 17.15 och sen blir de nog Twilight efter Narnia. Jag gjorde ett kap, jag köpte Twilight, New Moon och Eclipse för 197 kr förra veckan :) Nu ska vi bara ta de lite lugnt och så får vi se vad vi hittar på om ett tag. Sitter vid fel dator så jag lägger upp lite bilder senare eller imorgon :)


Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0